20 år!!!

Först och främst vill jag bara säga grattis till mitt fina hjärta som fyller 20 år idag, en milstolpe i livet hjärtat. Detta betyder att det var ett helt år sen jag träffade din släkt! Kommer ihåg hur himla nervös jag var.. men idag är det andra bullar, jag ser din mormor och morfar som mina morföräldrar, som ett par extra! Vi är där varje vecka , kollar på tv och pratar. Jag älskar det! Din farmor och farfar är så söta, totala motsatser men ändå passar de så bra ihop, det är verkligen meant to be. Din morbror är kanske den roligaste jag vet, med sina roliga tricks. Norskt fyrverkeri liksom haha.. Dina farbröder är så smarta! och dina kusiner är så jäkla söta. Och jonte är så jävla kul han med haha! Tänk att det var ett år sedan jag träffade alla  ! Och din familj, den är huuur underbar som helst, jag känner mig verkligen som en i familjen. Jag älskar dina syskon, din mamma, din pappa, tomas!!!
Då hade vi bara varit tillsammans i två månader och nu sitter vi här med 14, snart 15, och massa mer ska det bli! Jag älskar verkligen dig av hela mitt hjärta , du är den som betyder mest för mig i livet och du är den som får mig att kämpa. Kämpa genom både bra och dåliga dagar. Du är den som får mig att känna mig speciell och förstå att jag inte är som en i mängden.

Jag älskar den personen som jag har blivit med dig, en mycket gladare, smartare(!), roligare, lyckligare person. Du har fått mig att ändra på mig på ett sätt jag inte trodde var möjligt!
Jag ser fram emot att börja vårat liv tillsammans. Varje dag kommer att bli ett äventyr i sig! På fredag när vi sätter nyckeln i låset och vrider upp så vidgas en hel framtid för oss, en som kanske inte alltid blir lätt, men som vi kommer att klara , att ta sig igenom det svåra är det viktiga i ett förhållande.

Damn, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0