Härlig dag!

Igår hade jag ett så givande samtal med tomas, linus låtsaspappa, guud vi satt och prata i säkert en timme om allt. Saker som fick mig att ändra min syn på saker.. tack :)

Nu är jag hundvakt åt charlie så han är här och leker, jag med min huvudvärk haha! går inte perfa om man säger såååå, haha smilla smider upp typ som banor och charlie hänger inte med när hon springer så får han damp och står och skäller, och lyssnar inte på lilla meeej ... Jaja, får se hure  blir, annars får jag ha charlie uppe å smilla nere och springa upp och ner haha

Ska till Maria senare och prata jobb, prata vilka ställ och så jag ska ha, jobb imorn och på fredag. GÖTT :D Fick bra med lön idag också, nöjd tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0