LINUS 20, om två dagar. hö hö, häst

Haj haj!
När limpis kom hem åkte vi och lämna smilla till mami, sen åkte vi ner mot stan för att käka lite götta! Eftersom han fyller år på onsdag, så kan vi inte käka då, och inte imorn för då ska vi hjälpa att flytta och torsdag fredag jobbar jag, så det fick bli idag! :)
Vi åt massa gött! Kycklingvingar (starka som in i heeeelvete) vitlöksbröd, fläskfile, black and white osv. Gott som fan! Så fick han sin present med, tror han blev liite glad iaf :)
En resa utomlands, vart han vill ! men jag tippar på att det blir egypten i december ;) ska bli så jäkla skönt att komma iväg och bara njuta av värmen!! och dricka massa goda Stella med, ååh vad jag längtar. Ska börja kika på resor redan ikväll ja, haha. eller så överlåter jag det till födelsedags barnet ;)


Nuu ska vi fortsätta äta gurka, morötter, dipp och godis och se på how i met your mother, mahah feting nice kväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0