A THOUSAND MILES

1. Hur gammal är du om fem år? 24 bastingar
2. Vem var den sista du träffade? Linus :)
3. Hur lång är du? 172.5
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Såg precis klart på Letters to juliett!
5. Vem ringde du senast? Annettes Massage
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej! Ska du gå på Bjarnes bröllop? Jag vill dit!" till mamma
7. Vad är dagens planer? Ehm, att va arbetslös sucks. Det jag har gjort idag är att tränat, sett på film och sovit
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Väldigt skilda
10. När såg du senast din mamma? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Im into brown sugar baby
13. Har du någon gång hittat en katt? Jaaa en död en
14. Vilken är din favoritplats? Utomlands, när jag är utomlands är jag som mest lycklig!
15. Vilken plats föredrar du minst? Tråkiga ställen. HAHAHA  lät som en 10åring
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Can't imagine, det går inte ..
17. Vad skrämmer dig? Döden, mörker och grävlingar
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv, haha tråkigt nog
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? dammmnnn straight
20. Har du stationär eller bärbar dator? Haha jag har linus dator hela tiden så säger väl bärbar;)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 8
23. Hur många landskap har du bott i? hm, ett. 
24. Har du någon gång spytt? Haha apselut
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? Oja
27. Vilken är din favoritglass? Texas pecan, vilken jävla fråga !! :@ Jag har varit sugen på glass i en hel vecka och så hade jag precis slutat tänka på de
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands direkt.
29. Tycker du om kinamat? Nja ibland
30. Tycker du om kaffe? Bara ibland, haha
31. Vad dricker du till frukost? Oftast inget, men mjölk eller vatten annars
32. Sover du på någon särskild sida? höger sida linus hihi
33. Kan du spela poker? Jaa men det suger
34. Tycker du om att mysa? Annars vore det väl något fel på mig?
35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej :(
37. Vill du ha barn? Jaa himla mycket, men om några år.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? haha ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET !
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink
42. Äger du dyra smycken? Något enstaka maybe
43. När känner du dig lycklig? Varje dag.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? pepparkaka.......
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha jag tror fan johanna, hon är så jävla klantig!
46. Välj ett ärr på din kropp? Det på foten, hate it. Sedan operationen förra året.
47. Vad har du för ringsignal? Vanliga Sony Ericsson, roligt va ..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte, har jag säkert
49. Flirtar du mycket? Näppssss
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Johanna, eller har jag någon profilbild? vene.. Den man ser när man kommentarer är hos JOhanna iaf!
51. Kan du byta olja på bilen? Är väl bara att hälla i dt :D
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej men snart kommer väl de å!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hypnotisören
54. Läser du dagstidningen? Ja, händer--
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen?
Jag kan inte dansa utan ben
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rock klassiker, det dunkar på här ute så att kurtis ska ha de mys
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nivea plugg
59. När var du i kyrkan senast? oj, många år sen.
60. Vilka personer utmanar du? ALLA SOM LÄSER, okej!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0