Ad astra per aspera

- Mot stjärnorna genom svårigheter.

Har precis varit ute på en power , skönt att rensa tankarna och sådära :) Maria ringde idag och jag har fått jobb (L) (L) haha, ska börja jobba 30 september så det är bara att nöta deras produkter. Alltså jag vill ha allt ! Fick testa den nya mascaran och oh my god vad bra den är, rekomenderar stort!

Tog en glassbit när jag kom hem för jag är så JÄVLA sötsugen, alltså vill ha ngt hela tiden, fast så fort jag tog en bit så fick jag ångest och slängde den........... äter ägg och vindruvor nu istället, nice kombo va? jag är fortfarande sugen på glass!!!!!! :( snart kommer Limpis hit och vi ska kolla vad vi har till att flytta, nice :)
(såg att du kommenterat Lisa och jaa, thailand blir av, såklart. Vi hittar inga hus men då får de bli hotell ist :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0