and if I had a choise

Onyttigaste helgen på länge!
Vi skulle bara sitta och chilla igår hemma ju, fast jag var så jävla taggad på att gå ut haha,  och alla mina vänner var borta eller orkade inte eller kunde inte. Fast vi åkte ner med linus vänner ist, gick ju bra det med!
GIck på nya klubben NG 8 eller nå, helt okey fast jävligt litet, sen blev de old saints och sen tbx igen. Linus tappa bort min fem hunka, kul haha.

FÅr se vad det blir idag, är helt sådär bakis seg och trött som man brukar va när man dricker, ucsha ångrar att jag drack. Lär verkligen träna steeen hårt nästa vecka, för veckan efter blir de sjukhuset å där kan jag inte träna, höhö.

Vi kanske åker till Fjärran och leker och myser med lil sis, annars får vi se :) jersey shore maraton (season 2) låter kalas det med. Så är det the hills, the city osv med. gah!


Åh, vill sätta i nail hair igen. Mycket bättrte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0