BÄSTA

Okey, jag vet att det sticker i mångas ögon att hela tiden säga hur lycklig man är och att man har världens bästa pojkvän, men seriöst. Jag har fan det !

Älskling smög iväg medan jag sov,  till Ica och köpte nybakat bröd, duka fram allt på bordet, tände ljus och satt på våran låt och massa kyssar i nacken. How cute?!?! Kan fan inte vakna upp på ett bättre sätt, love u hun :)

Gick och la oss i sängen igen sen drog vi till Owes, Ikea och Möbel outlet, taggar som fan inför flytt haha. Har köpt massa grejer, as snygga tallrikar, glas och små saker som man behöver som man inte tänker på, skit nöjd :) Nu fattas bara de "stora" sakerna sen är allt finito. Och eh, en lägenhet med. Hah..

Jag är egentligen taggad på att göra något men börjar känna mig krasslig, usha.. Så vi köper hem mat och kör en repris på igår med massa gött, haah fan va dålig vi är. Vi får köra ännu hårdare nu i veckan ;)

( faan skulle lägga in en as mysig bild på mig och johanna, som för övrigt är hemma från norge nu å så funkar de inte )


Kommentarer
Postat av: emilia

guuuud vad gulligt av din pojkvän!! :) lite annorlunda jämfört med linus jag kände i lågstadiet/högstadiet! haha :)

2010-09-11 @ 20:06:36
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0