love the way you lie

Har skickat in allt till arbetsförmedlingen nu, typ enligt handlingsplan, prettyy drygt though. Hoppas jag får ersättning snart eller ett JOBB!!! fan va skönt, hoppas maria fixar in mig på NIvea idag, skulle va guld! Maria är Wilmas mamma, så himla snäll är hon :) <3

Ska göra en omelett till lunch tror jag, sen träna och plugga på nivea grejset, fan det är så svårt.. jag har typ gjort ett block haha. Sen ska jag banne mej träna, styrka och går en power walk till skolan och hämtar louise sen. Känner mig som en soff potatis när vi inte träna igår, kroppen ba sjunker ihop hah !



vilka ska man rösta på ? ... blir blankt för mig tror jag, svåååert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0