lyssna till ditt hjärta

God morgon. Eller god kanske jag inte ska säga...

Hela natten har jag haft så himla ont i hjärtat, det liksom hugger till när jag andas och kommer som kramper, gör jätteont .. Somnade runt 4 och upp sex och sen dess har jag haft super ont, har försökt vila här hemma men bara drömt massa mardrömmar. Blir skit rädd, vet inte vad det är...

Pappa sa att det kan vara någon koppling till ryggen med kotan c7 men jag vet inte, hoppas det bara är så simpelt...

Som ni förstår så blir ingen utav den träning jag skrev om igår, sucks big time.. men what do to. listen to your heartbeat.

Kommentarer
Postat av: rebecka

sånt har jag också ibland! :o



jättejobbigt

2010-09-14 @ 11:36:54
URL: http://beckablue.blogg.se/
Postat av: Caroline rullgardin

ajdå det låter inte bra! bäst att kolla upp sånnt :) fin blogg du hade.

2010-09-14 @ 11:46:15
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0