NEVER HAD A DREAM COME TRUE

Okej .. det kommer troligtvis inte bli något Thailand för oss, have many reasons...

- De vi ska åka med har inte engagerat sig ett dugg, vi har suttit och kollat på allt själva
- Jag har inte haft ett jobb sen studenten, var ska jag få ihop 20 000 från ? ( har typ 13000)
- Linus kommer troligtvis att få ett fast jobb vid nyår, och hur bra är det att ta ledigt en hel månad då?
- Vi vill flytta och köpa SNYGGA saker, vi vill börja vårat liv.
- Jag har ju fått jobb på nivea och vill ha alla timmar jag kan få.
- Jag kanske kommer få ett annat jobb och då känns det inte bra att ta ledigt i en månad.

Där är några haha! Nej men visst det känns åt helvete, de är ju liksom våran drömresa, meen vi får försöka ta det nästa år, då det är bättre tajming :) Istället tar vi nog en vecka och åker till afrika eller turkiet eller något snart, ska bli mysigt :)



God morgon föresten, hoppas att allt är grymt med er :)
Idag har jag lite att göra, ska damsuga, damma och skura hela huset, sen ska jag göra en sallad och sen  ska jag försöka plugga lite och sen träna, får se hur det blir med pluggandet, är inte direkt på humör .. men på måndag kanske, haha :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill följa med!!111

2010-09-10 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0