SWAG IN A BAG

Alltså jag testade ju det där programet som jag skrev om innan och va kul det var, haha! Man känner sig ju lite töntig när man står hemma och hoppar runt lite men de va grymt och jag har träningsverk som bara den i mina ben nu, skööönt !
Ska köra det varje dag , eller ja försöka :) kör ju lite yoga med och styrka så det blir en del , men de är bara kul!

Halv fem åkte vi på lägenhets visning, alltså den va stört fin :) Hon som bodde där innan var rullstols bunden och hade inte använt ungnen eller något alls, det var nyrenoverat och inga hål eller någonting i väggarna, toaletten höll de på att rusta om nu med kakel och massa nice, vi kommer ju att tapetsera om  ( om vi nu får lägenheten, hoppas!) för färgerna passade inte oss men åh jag hoppaa verkligen att vi får den :) håll era tummar och tår för oss? hihi..

Ska gå till Ica snart och köpa lite NIVEA grejer, höhö. En hårinpackning , lite gloss till håret samt läppsyl. Me löööve..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0