tänk om allt kunde gå precis som jag vill .....

Hej på er!

Har precis käkat frukost, låg och drog oss jättelänge och ringde runt lite. Hoppas att allt blir som vi vill :( hittade ett jättteeee fint radhus , en tvåa precis som vi vill ha !
Alltså har ni tänkt på en grej?? varje morgon  måste man börja med en god frukost eller något som man är sugen på annars blir det bara åt helvete. tänk liksom om man går upp så är det helt tomt, typ så var de för mig idag fast de va inte tomt utan jag va inte sugen på ngt, så ett glas fil med min medicin blev de. Hungrig som en jävla jude är jag :(

Ska pallra oss ut till IKEA och köpis om någon timme, vill ha massa ljus :) sen vet jag inte vad de blir, vill bort och åka iväg. Sällan mitt ständiga krav men jag behöver åka bort för att må bra....

Nästa helg blir det ullared,, hur bra? sara hade köpt skitsnygga leggins (jeggins) för 70 kr, massa snygga lampor för 30 kr osv, de är så otroligt billigt. tandkräm 2 spänn haha


(har inga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0