the club can't even handle me right now

Puuuust. Produktiv dag. Eller mer än vad dem brukar iallafall.
Klippt gräset, damsugit, hängt tvätt, plockat diskmaskin, jävlar. Det känns som fan i mitt hjärta (eller bröst) nu så jag ska lägga mig och vila i hopp om att jag somnar, ska bli jävligt gött.

Skulle behöva plugga också men jag ska ta tag i det i morgon, då ska jag göra det sista och plugga om allting, jag ska försöka komma ihåg vad allt innehåller osv, pretty svårt faktiskt, men eftersom jag använder och har använt väldigt mycket nivea produkter vet jag ju vad de gör och vilken hudtyp de passar osv .
Ska be mamma ta hem ett register så jag kan sortera allt efter ögon, hud, hand osv :)

Det var väl det so far, väntar på att Linus ska komma hem så kan vi mysa, jag är kramsugen som bara den. Love it.


Slänger upp en bild på Linus och lisa vid påsk, vi körde att man ska rulla ett ägg efter golvet och den som kommer till mål först vinner haha, simple! roligt som bara den är det iaf:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0