Try to reach you .

Testade att sminka mig med blått för första gången idag, självklart dog kameran när jag skulle fota. Just my luck.
Blev rätt häftigt.. Kikar upp lite priser för make up kurser och sånt där, ska spara ihop. Något jag verkligen vill!

Blev käk och mys hemma hos mig, gick hem till limpis och stanna hos hans mormor och morfar, åh va dem är söta. tycker om dem super mycket jag :) ska gå hem nu och spela tv spel och se på idol och det där tylösand, haha roligt ju.

ÅÅÅÅH !! Ska jag säga en till grej ??? jag är medlem i ving och får bra priser och en resa till hurghada i december kostar 2300 NU! Baby ska vi slå till? vi ska ju ändå åka då. OKEJ DÅ GÖR VI DET !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0