VIKTIGT

Har precis tagit en låååång och välbehövlig dusch, rakning och massa goooda tvålar och krämer. Tycker att sånt är viktigt faktiskt, visst att man inte sprutar på sig halva parfym flaskan när man träffar varandra men att vara hygienisk och fräsch är nå som är viktigt. Visst, jag älskar inte Linus mindre om inte han duschar på två dagar men jag tycker bara att de är mys att va fräsch och ligga å känna hans gooooda doft, mumsi.

Åt en soppa för två timmar sen och jag är AP hungrig, mensen kommer snart och det märker jag gott och väl , vill bara ha massa söta saker all the time :( vet inte va jag ska äta, vill inte äta mackor jöö .. får se kanske håller mig till fem men då är jag en jävla bitdh när Linus kommer hem och de vill jag ju inte :)


min PÄRLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0