weak..

FAN VA GLAD JAG ÄR. Idag började säsong 8 av One tree hill och jaa det första jag gjorde när jag vaknade var att se på det, men fick fanemej en jävla tvist alltså. Först blev det som jag ville och sen blev det helt motsatsen  på precis samma grej. Okey jag vill inte spoila för er som kollar på det men ni kommer fatta precis vad det är, är om Clay!

Sen gjorde jag nå jävligt dumt som jag är skit arg på  mig själv för, men jag orkade inte bara ligga hemma så jag satte igång 30 days shred och alltså mitt hjärta (eller bröst) känns åt helvete nu, fan att jag bara lyssnar på mig själv haha ..

Ska gå ner och ta lite lunch, om det finns nåå ............. sen ska jag kanske klippa gräset och hänga tvätt. FAN VA JAG GÖR GREJER HOPPAS DU ÄR NÖJD MAMMA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0