WIN WIN

Faaaan.. Inte igen. Jag känner mig sjuk, hela min hals är uppsvullen och jag är helt fryssen. Fasiken.
Sov till 10, tänkte att lite sovis vill jag ha när det är fredag och allt ;) har städat upp på rummet, sminkat mig och tagit på mig fula kläder. Jag hatar mina kläder just idag och jag får damp på det. Ska ner på stan till MiROi och prata lite jöbb, ska skriva in mig där och sådär! Hoppas det inte tar allt för lång tid för jag vill bara heeem, haha..

Fick ett sms från baby nu att vi ska till Mediamarkt efter hans jöbb, dööh va tråkigt haha hatar den affären :D faast om vi ändå är i valbo så kan vi kika in på skohuset , win-win ;)

Nä nu ska jag göra lunch, blir fisk med massa sallad!!


Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0