ÅH ÄNTLIGEN...

Kan jag pusta ut!
Haha vid elva i morse kom Lisa och satt i slingor på mig, så nu är det fullt i håret hihi :) Blev kalas bra! Har klippt till det lite men ska vänta och se hur det ser ut efter jag tvättat det då det alltid blir fluffigt..
Sen vid tolv åkte jago ch stina och drog ett axlar & mage pass, lite skivstång. Fyfan vilket grymt pass, bästa på ett bra tag. Nöjd.
När jag kom hem åkte jag och hjärtat och handlade , sen så ville han också träna. Så vi drog in och körde ett ben och rygg pass, riktigt slut i kroppen är jag nu. Jag som skulle vila. 6 pass på tre dagar, grymt. Eller..

Jaja, imorgon ska jag nog dra en vilodag :) Så kanske jag får något gjort haha! Måste låta musklerna vila.
Nu ska jag och hjärtat ha en myskväll :) god mat, bra film och kanske lite godis heheheehe vem vet...


Gammal bild på mig och klaris, misssss uuuu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thi miss u2=)

2011-04-13 @ 20:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0