DUMMA DATOR

Åh förlåt för dålig update, grejen är den att Linus har haft laptopen hela tiden (fast han sa att han skulle använda sin andra dator HELA tiden, om han fick köpa den haha) så aa, har inte kunnat uppdatera för den datorn har damp och skriver av sig själv :)

Runt 11 vaknade jag, gick ut på en promenad med hjärtat och in och käka soppa. Börjar bli less på den nu, faktiskt. Trodde lätt att jag skulle klara en vecka men att äta samma samma blir lite jobbigt :) kanske är en dålig dag idag bara, man ska ju äta 8 bananer och 8 glas mjölk och jag har bara ätit tre bananer och har inga planer på att äta mer haha. Man rasar i vikt ju så det är ju de positiva haha.

Drog och tränade vid 1 , körde ben & rygg pass. Älskar att träna ben för jag blir så jävla slut efter, haha. Vi var typ helt själv på gymmet och hur bra var inte det? Gick fort!
Men imorgon ska jag vila och köra på lördag istället , tycker ändå att det här har varit en grym vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0