EN DÅLIG DAG, HELT ENKELT

Buhuu, idag har inte varit någon bra dag alls. Jag har varit helt deppig .. Har ont i huvudet och är trött, är hungrig hela tiden. Men jag tycker inte ens om bananer så mycket så jag orkar inte ens äta något! (soppan ni vet.)

jaja, funderar på vad som kan få mig på bättre humör. Att jag kanske ska sätta i löshår imörra? Åh, jag vet inte. Vi får se. Allt är konstigt, och så vill jag  bara äta massa mat. Tänk en pizza liksom haha åh vad gött .


en gammal bild som gör mig lycklig. mina fina syskon

Kommentarer
Postat av: Världens bästa ida i hela världen!

Du, Louise och William är helt underbara!

Pizza är överskattat, bara deg o ost. Banan därimot kan du både äta OCH sätta på! Deduuu ;) mmmmm mums

2011-04-07 @ 18:50:06
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0