Gästblogg!

Det verkar som att min bitchtoria har kommit in i en bloggtorka, inga konstigheter eftersom att det är samma visa varje helg så därför dammar jag av den lite nu ;)
Jag tror att hon varit ute i stugan om facebook inte ljuger, det är ju där man får veta allt nuförtiden. Hoppas vi kan höras av till veckan! typ imorgon kanske. Skulle vart roligt att gå till friskis för första gången på typ tre veckor...Men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Just nu sitter jag och lyssnar på jay smith-here without you. Texten är så fin så man kan verkligen grina såfort man hör låten :)
Ikväll är planerna ännu oskrivna men de ser ut som att det blir söndagshäng med ligan, mysigt de!
Nu ska jag lägga mig ner i sängen och andas ut en del. Förklara för mig själv att vill man så kan man göra vafan som helst här i livet och att man alltid har val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0