Gästblogg!

Hej hallå tjena!
Wiktoria har tydligen slut på ord och jag på fantasi. Slår man ihop de så saknas både ord och fantasi, enkel matematik.
Ja eftersom att fantasin inte flödar så blir de inge inlägg som skulle kunna täcka 3 a4 papper så att säga men från tanke till handling då så skulle jag kunna prata om vad jag ska göra ikväll.
Det är såhär att jessica ravstis har fyllt 20 så jag ska dit med några härliga! Alla mina bästa ska dit, dvs dom som va i vemdalen. Mycket trevlig resa. Jaja tillbaka till huvudämnet nu, jag och mamma har precis bakat en paj till jessicas fest. Skaplig sats! Ett HELT margarinpaket, nio dl havregryn typ 8 dl socker och 9 dl mjöl. De värsta är ännu inte nämnt och de var att de där var så okryddat att de inte är möjligt att de kan bli mer ärligt. Annars brukar folk säga att jag skulle kunna vinna krydd-os men riktigt så duktig är jag inte. Då skulle jag hellre vilja plocka fram mina kockkunskaper och kanske åka på landslagsturné med alla exemplariska kockar som briljerar i köket i tv rutan. Men nog om bakning och kockar nu fokuserar vi på något annat!
Jag vet bara inte vad, en av mina favoritsaker är inte att tänka så de är därför jag ofta får jobbiga situationer som ibland kan anses vara väldigt omöjliga men nu har jag något jag kan prata om. Gårdagskvällen. De var några som grattade hilde som också fyller 20 snart. Mycket roligt var det. Jag var asnykter som fan och kunde se hur fulla alla andra va. Nu går tyvärr min telefon på högvarv. Verkar vara ett jävla ringande från alla dessa lokalkändisar inför kvällens bravader så ni kan tacka dom att jag nu måste sätta stopp för detta inlägg. Om jag hade intilligens nog att länka till min egen sida skulle jag gjort de men nu kan jag inte de så jag berättar som hastigast bara att det är johannagreen.devote.se och nu fick nu förmodligen svar på vem som skrivit detta inlägg också!
Om wiktoria inte tycker att jag är världens sämsta gästbloggare så byter hon nog inte lösenord heller och då hörs vi nog igen. Risken finns ju!
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0