I WILL ALWAYS LOVE YOU

Idag är det våran dag , älskling. Jag älskar att spendera mitt liv med dig!!
Vi har varit med om så mycket redan, tänk i sommar när vi kommer att kunna säga att vi varit utomlands tre ggr, i sommar funderar vi på att åka till rom och mysa bara :) Det finns ingen jag älskar som dig, du får mig att känna mig speciell och du får mig att vakna varje dag med sån otrolig glädje, att se in i dina ögon får det att pirra i magen på mig - varje dag. Jag är nykär!!!



- första resan tillsammans , egypten


Har hade vi bara varit tillsammans tre månader tror jag? haha.


och våran fina drömresa till thailand;


Självklart så ska bild-grejen strula haha :) Men det finns ingen annan som får mig att känna den lycka, glädje och uppskattning som du får mig att känna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0