LÖRDAG OCH SÖNDAG

Vill bara säga tack till min vän johanna som bloggar åt mig så ni har något att läsa, haha söt du är hjärtat!!!!:D

Jaja, men igår då.. Så gjorde vi ingenting, åkte till linus mamma och solade lite och kika hockey :) sen iväg till gårdskär till nina, gick en liten promenad med hundarna. Det är så jävla roligt att se Ninja och Smilla leka hahaha, och dem är så lik varann i färgerna så det är SJUKT :S Smilla är en bäbis schäfer hihi.
Åkte hem och tänkte typ vafan ska vi göra nu då :S Så runt åtta bestämde vi oss för att åka TILLBAKA till gårdskär för lite vin och mys, och de spåra ju lite rejält haha.
Nej men de va kul! De va jag, limpan, pappa, nina, nettis, arne, ellen, jimpa och bellan som va där. De va jättetrevligt faktiskt ! bella drog typ vid 12 men alla stanna kvar, tror jag somnade typ vid fyra hahaa, och ellen och jimmy rappade typ det var as coolt!!
Sov ut imorse till halv elva, jag, limp, pappa och nina gick över till jimmys familj och käka frukost, de va AS mysigt ju :) Satt där ett tag och pallra oss hem till stugan, tog med massa täcken ut och satt oss på altanen i några timmar och solade, det var ett sånt viktigt moment i mitt liv eller jag vet inte, jag fick prata ut om allt och jag fick andra tankevägar än det jag tänkt innan. Nu är det slut på att vara blåögd och att tillåta allting, nu stampar jag ner foten och säger ifrån. Bitchtoria it is.

Jag fattar inte hur man kan behandla folk som du gör...
PATETISKT.





Och såhär mådde jag idag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0