LUSH - TEA TREE TONER

I Uppsala finns mitt älskade Lush, så köpte på mig ett lager med tea tree toner. Bäst enligt mig!
Såhär skriver lush;

Tea Tree Toner Tab är superb för ung och bekymmersam hy. Efter det att den lilla tabletten löst upp sig i ditt aromatiska ångbad och ditt ansikte har fått en djuprengöring, doppa en bit bomull i vattnet och använd som ansiktsvatten. En anti-bakteriell kur med eterisk tea treeolja som gör problemhy renare och något lugnare.

 

Jag har ju inte problemhy, men denna funkar underbart för mig. Jag blir så fräsh i ansiktet och får en annan lyster. Gillas skarpt :)

"före bild"

Tvätta händerna och lägg i tea tree tonern i kokande vatten, ta över en handuk och sitt ett tag sådär (jag brukar sitta ca 3-4 minuter)

Före & Efter

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0