HEJHEJ

VARVA NER WICKAN; VARVA NER!
Haha..

Stressade som en jude sista timmarna på jobbet, dööö svettig. Fast det känns ju ändå bra att man rör sig massa på jobbet! :) Åkte hem och pussade massa på min finaste bästa baby, vi la oss ner i soffan och kände att vi skulle somna vilken minut som helst, Vi har två år idag !!!! :) Men eftersom jag ska jobba imorgon (Kick-off i sundsvall!) så tar vi och firar massa imorgon eller något, i början firade vi typ varje månad haha, annat e de nu jaaaooo. så vi brumma ut till valbo istället, köpte massa saker till lägenheten, :) Fint är det nu!!

Såååå nu ska vi fortsätta hålla på och jiddra, jag ska upp klockan fem så måste lägga mig senast tolv. Senast !! haha.. Efter kickoffen blir det nog utgång, de blir skitkul de. Jag ska be linus köpa en bar till vår lägenhet också så kan vi ha rolig fääääärba imorgon!! Justja, jag måste planera 20års festen med, alltså faaaan haha.. Jiddrar på jag!

Vi hörs imörra.. Åh, va jag längtar till kickoffen!! Vet ni att jag ska upp på scen för ett grymt jobb?!??!??! AAAAAAAAAH fyfan va läbbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0