BABBEL ..

HALLO ! :) Här har de varit blogg-tomt idag, hehe.
Men vaknade av ett sms som fick mitt hjärta att brytas i typ tiotusen delar, mår skit alltså... grät bra länge och sen tog jag mig i kragen för att köra ett medelpass med johannie och bella, amanda va också där! kuuuul.
Gick bra, men grymt tråkigt pass och tråkiga låtar, blöööh!

Åkte till mamma senare för att baka bullar och sockerkaka, jag åt inget - såklart, men de va as jobbigt. Men fick ju glädja min vackra lillasyster så vad gör man inte?
Haha hon var så söt när vi va ute och gick.. hon ba; jag får verkligen göra allt med dig, får till och med gå ut och gå! HAHAHAHA jaa men de va ju tur :) HAHA ;) hon har halsfluss stackarn..
vi ute idag, älskar dig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0