EN SÅN DÄR TANKE..

Även fast jag och linus har det ganska svårt (syftar på pengar, haha, tro inget annat..) så kan jag inte låta bli över att glädjas åt livet!
Jag är så otroligt lycklig, jag är så stark! jag har gått igenom det mesta i mitt liv, både ned- och uppgångar och jag tar varje sak som händer som en milstolpe i livet, allt gör mig starkare.
Jag har allt jag någonsin kunnat drömt om, världens bästa pojkvän, en underbar hund, underbara vänner och underbar familj! jag har en fin lägenhet, jag har fått fullfölja min dröm - att gå make up kursen, om en månad är jag make up artist!!! jag har fått så otroligt fina kommentarer av er, varje dag. Jag har ställt om min vardag helt för att göra det jag inte orkat ta tag i , satsat på mig själv och min hälsa! tack johanna för att du hjälper mig!!

Jag fattar inte varför man inte tar tag i varje dag, varför ska man sura och varför ska man ha så mycket hat i sig? Varför kan man inte glädjas åt andras lycka och vara glad för dennes skull?
jag försöker varje dag intala mig själv att jag ska Leva dagen som om det vore min sista, Carpe Diem! För vet ni? Det ni gör idag kommer ni aldrig kunna göra om!
Gör något ni kommer bli alldeles glad för idag och unna er att skratta tiotals gånger extra.

Love W 


resan till thailand fick mig att tänka om, att tänka rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0