FAMILJEN ÄR.. BÄST

Åkte ju till Johanna tidigare, drog en promenad och möööös. Hem, laga mat, handla och iväg att sminka!
Gjorde en sminkning på världens bästa mamma...
Det är heelt sjukt att det finns så underbara människor som ställer upp, som alltid finns för en.
Våra vackra familjer som ställer upp nu när allt krisar, Det betyder G U L D. Jag kan inte förstå hur underbara ni är, att ni alltid finns till hands och vad det än är vi behöver hjälp med så kämpar ni för det, åh fy vad jag älskar er !! jag önskar att jag kunde ge er hälften av den lycka ni ger mig varje dag...
linus, familj (och hans familj såklart) och vänner, ni är underbara. Jag hade inte klarat en dag utan er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0