GYM !

Trött tjej imorse, orkade inte upp kl sex och äta frukost som jag alltid annars gör, sov till åtta och halv nio kom Johanna och vi drog till gymmet, körde lite cyckling och crosstrainer (som hon förövrigt dödade mig på ...) och sen körde jag rygg och mage medan hon sprang, bellis kom också och körde rygg & mage hihi.
Vi planerade även sommaren, gästrikeleden med ett stort gäng it is!! :D

Nu ska vi plugga körkort, hon hjälper mig att gå ner i vikt och då ska jag fan hjälpa henne med körkortet. thats whats friend are for. hehe ..


Sen blire troligen oth mys innan de är dags att fixa till dig, fan ska man ha på sej råååå..









(fick en kanin i present. HAHAHA)

FINNS INTE ORD FÖR HUR MYCKET JAG ÄLSKAR JOHANNA ALLTSÅ: VÄRLDENS BÄSTA TJEJ ! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0