HERE I AM , ONCE AGAIN..

Känslosam dag eller? Svar ja.
Så otäckt jävla ledsen, gråter hela tiden. Inget är rätt just nu!!
Mest av allt skulle jag behöva en myskväll med hjärtat, men ne de går inte för han ska ut och festa.
Näst mest av allt skulle jag behöva en kväll med johanna, men de går inte för hon ska ut och festa.
Tredje mest av allt skulle jag vilja ha en godispåse, men de går inte för jag bantar.
Fjärde mest av allt skulle jag vilja åka till ullared, men ne de går inte för jag är fattig.
Femte mest av allt skulle jag vilja ha löshår, men ne de går inte för jag är fattig.
Sjätte mest av allt skulle jag inte vilja vara hemma själv hela kvällen, och jo de går för ingen vill hänga.

asså jag har nog världens bästa liv, right.


Kommentarer
Postat av: Lisis

Vi kan hänge med dii!

2011-02-04 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0