JUST MY LUCK

Egentligen skulle inte jag kunna sitta här och skriva till er nu, jag skulle vara i Söderhamn, Ecenter närmare bestämt.
Men jag vaknade imorse och tänkte; Shit!! Ska jag köra i det här vädret?
Jag har knappt kört något alls i vinter, jag får helt enkelt inte för linus för han är rädd när jag kör. Ganska förståeligt, men jag blir ju knappast bättre när jag inte får köra ;-)
Sjutsade han till jobbet och körde fast två ggr på hemvägen, och tänkte nej det här går inte. Kollade trafikverket , aftonbladet osv vilka vägar man skulle passa sig för, självklart var gävle-söderhamn sträckan en av dem. :) I söderhamn var det kaos, alla bussar ställdes in och många vägar var avstängda.
Så jag har legat och sovit, ingen träning idag, ska vila. Johanna ska nämligen köra slut på mig imorgon och jag har tränat stenhårt sen i söndags så idag får jag unna mig att vila. Brukar sova till 9 och kollade på klockan och såg 14.oo, PANIK !! gick ut med smilla, in med en vv låda och here i am!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sååå snyggt foto!

2011-02-11 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0