SVAR PÅ TAL;

Anonym om KAN DOM SÅ KAN JAG:
kunde du gå ner i vikt ? trodde inte det på grund av din sjukdom som du skrev förut.
IP: 62.127.111.34

Svar; hallooo, who are you? haha skriv namn, jag bits ej ;)
Ja, alltså grejen äääär.. jag har en sjukdom som gör det , eh, ah , jävligt svårt att gå ner i vikt. Min mormor har de tex och även fast hon tränar och äter rätt går hon inte ner ett dugg, men man kan gå ner i vikt men det tar väldigt lång tid och MYCKET längre än för "vanliga".
Jag har dock lagt om kost + träning helt och bara man gör en liten förändring så händer det ju smågrejer:)
Nästa måndag har jag kört i en månad och då kommer även det upp hur mcket jag har gått ner sammanlagt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0