TRÄNING&KOST IDAG

Shit, död tjej. Stod precis och dansade i ca 35 minuter och har gjort några armhävningar, här kommer dagens kost;
Frukost; ½ dl havregrynsgröt, 1 dl lättmjölk
Lunch; inget, jag sov.
Middag; fiskgratäng, lite potatis

Träning; 1 timme gym, 45 minuter kondition (15 cykling, resten dans) och 30 armhävningar.
övrigt; nu börjar det kännas bra, även om de är jobbigt nu då jag har "mensveckan" , ni vet veckan innan, håller på att dö av sötsug!! men det känns även grymt när jag får kommentarer att dt syns att jag gått ner - det får mig mer peppad!! :)
Nu har jag ca 2 månader kvar, på söndag kommer resultat om vikt och kanske ngn bild? :)

Kommentarer
Postat av: Lisfis

MEEEN DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG MÄNNISKA!!!!1111

2011-02-24 @ 21:41:04
Postat av: tessan

Bra gjort av dig :) imponerad! skulle vara kul och se före och efter bild, man ser verkligen att du tappat kilo :) snyggt bruden!

2011-02-24 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0