TRÄNING&KOST IGÅR

Frukost; 1 dl lättfil
Lunch; en halv vv låda (äcklig!! ät inte pasta risotto)
Mellanmål; morot
Middag; kött och sallad :) GÖTT!
Kvälls; Morot
Träning; 2 timmar gym, en kort promenad (2 km)
Övrigt; asså igår va jag så JÄVLA sugen på ostkrokar och så när de tog fram de på bordet kunde jag ju dö, haha fyfan va jobbigt de va. Men de jag typ tänker på är att det bara är jag som vinner på det, jag vinner ju på att inte äta och att jag kommer närmare mitt mål om jag inte äter, typ att jag blir ju inte smal om jag äter, hahaha alltså fattar ni?
Och imorse blev jag glad när jag ställde mig på vågen, 5 kg på två veckor. High five.


och det skulle jag inte klarat om jag inte fick skicka massa sms till johanna om att jag va sugen på allt, haha! thx davis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0