VAD VILL NI SE ?

Gah, jag är så himla uttråkad.
Vet inte vad jag ska göra. Jag vill ut och festa, dansa och hänga med friends.
Men nä, om två månader så :) !

Jag och Linus ska nog gå till Lisa och Koffe och hänga lite, kanske se någon film, skräckis maybe? (vet någon som inte kommer sova då men älsar känslan... weird..)

Justja, sminkbilder var det!
Jag har ju lagt ut enda sen i slutet av Juni, vad tycker ni? Ska jag fortsätta? :) Får så himla fina kommentarer av er så jag vill! men är ni intresserade? Fick ju kommentarer för om att jag ska lägga ut tutorials eller film, är de intressant?
Outfits?
Texter?
Träning?

vad vill ni se?:)


Känns saaad att bilden till höger är för typ tre veckor sen, brännan where are you?

Kommentarer
Postat av: tessan

tycker det är väldigt kul att läsa din blogg, allt från din vardag, sminkningar, kost och träning :) superbra blogg tjejen! skulle även vara kul med lite outfits också :) du har bra klädsmak!



KRAM tessan

2011-02-11 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0