BABBEL ..

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft min fina vän frida här idag. Var nog två år sen vi sågs sist, men det är sådär. Man har mycket att göra, hon blev gravid och jag blev tokkär, ja det blir så. Men riktiga vänner vet man vart man har, jag vet att jag alltid kan prata med henne oavsett hur lång tid det går innan vi ses. gumman!
Jag fick träffa hennes fina dotter iaf, gud va kär jag blev. Riktigt söt :D så prata vi, sminkade henne, kika tv och åt potatisbullar, mmmmhh gött ! :)
sen kom mamma och wilma och blev sminkade, tack hörrni. Ska sminka Amanda och Wilma imorn, och kanske Linnea så är jag klar med mina glitter, så HOPPAS jag att jag får sminka bella på onsdag med, skulle betyda guld haha! vill inte stressa mer, min mage kommer aldrig klara av de längre, jajaj skit samma :D
Nu kommer det upp massa sminkbilder, håll vakt ;-)
bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0