GODMORGON !! :)

Hej på er!
Var riktigt längesen ni fick ett inlägg av mig såhär tidigt va? Klockan är ju tjugo över 7 (!) .. har precis skjutsat älskling till jobbet, jag måste ha bilen idag..
Ska ner till Miroi och skriva på papper, sen ska jag till bomhus glas och lämna in bilen och måste nog till vetrinären däremellan, är så himla nervös.. Smilla är hur konstig som helst, är skit orolig ja..
Hoppas Linus svarar , tänkte höra med han hur vi ska göra.
Det jobbiga är att hon LA sig ner direkt på vägen, de har hon aldrig gjord för hon springer över vägen, precis som vi lärt henne, men hon vägrade resa på sig och nu går hon bara och piper.. åh herregud, blir alldeles tårögd :(

Ska sminka mig nu, sen väcka johanna! sen sover jag nog någon timme innan jag är ready to go.


you and me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0