HELL YEAH

Godmorgon!
Läget?
Här är det superbra, idag börjar jag ju "the new life" haha, känns bra faktiskt :) Tänkte skriva upp matschema och träningsschema här på bloggen, vad tycker ni om det? Det blir lättare för mig att kika in varje dag och kolla också, haha.

Så, imorse var vi ute och gick en powerwalk, blev lite kortare än vad vi trodde - ca 25 min.. men vi tar en längre imorn :) sen ska jag åka och träna med johanna, blir gym idag. Armar och ben! Trodde vi skulle göra det runt 11 men fick sms nu att vi ska ses runt två halv tre istället :) jaja!
Ska nog köpa ett par jeans också, stort behov av ett par nya.

Sen vill jag köpa nytt löshör, inte haft något på evigheter! men det ska jag göra när jag gått ner typ sju kilo tror jag, så blir jag mer motiverad ;)


tack för att du hjälper mig hihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0