ALLES TOT

Tjenixen vännööör.
Fick typ nå cp ryck efter jag skrev sist och gav mig ut på en powerwalk/springtur. Gick jäkligt fort och varvade med att springa var tredje lyckstople, in och gjorde massa styrka. Nu är jag helt slut i kroppen, kommer få ruggig träningsverk imorgon :) Har plockat upp all tvätt och vikt in i garderoben, fixat matlåda tills imorgon  ( kött sallad tzatsiki ) .. Ska försöka ta bort så mycket kolhydrater som möjligt i veckorna, försöka !! :)
Jaja, nu har jag druckit en power smoothie! Haha lättfil, hallon och banan + HMB (kosttillskott) och ätit lite gurka å dipp, mumsigt sörru :) Ska se klart på gossip girl avsnittet, och sen gå och lägga mig :) kommer somna ovaggat ikväll känner jag hahahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0