FAN FÖR DIG , JÄVLA FEBER

Nu mot eftermiddagen trodde jag att jag höll på att bli frisk! Ack så fel jag hade haha. Efter maten blev jag så yr så jag spydde, så jag låg och vilade ett tag, och kom på att jag var sugen på mjukglass när jag vaknade så jag och linus pallra ner till centrum (tar ca 30 sek haha) och så när jag väl fått den där jävla glassen blir jag arg för att den rinner så mycket så hyvar den i backen och springer upp och gråter. Härlig tjej..
Nu ska jag tröst-se på gossip girl, egentligen vill jag ha en till mjukglass men antar väl att så inte blir fallet :@$£$$€£...
kan ni inte skriva någon kommentar att det är synd om mig? Tack. Vad snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0