HANNA ÖGREN

Jag tänker lägga upp lite bloggar jag läser sådär titt som tätt! Vad sägs om det? Länka gärna din blogg så jag får lite mer läsning ;)




Jag kommer ihåg första kommentaren jag fick av henne! Hon undrade hur min utbildning till MUA var och jag blev skitglad att svara, haha. Sen dess blev jag liksom FAST av henne blogg, jag kikar in minst tre ggr varje dag och kollar om hon lagt upp något nytt!

Hanna bloggar om smink, nu på senare tid endast smink! Förr var det nog lite mer personligt men nu får det gärna gå tre-fyra dagar innan hon lägger upp ett inlägg, men vad gör det? Den som väntar på något gott.
Hanna går som sagt samma utbildning som jag gjorde, Siljansbackens Make Up Skola!

Jag tycker att det är häftigt , för Hanna har en sån OTROLIG talang, hon är riktigt duktig och det syns på långa vägar att hon kommer få jobba med det hon älskar. :)

Önskar All lycka till dig Hanna!


http://hannaogren.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahhaa men åhh så sött, tack :D :D

2011-06-06 @ 21:07:15
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0