HEJ. BUSY DAY

Hej vänner!
Idag är det en busy day. Har varit vaken sen åtta och fixat och grejat, fan det där jävla klädproblemet dyker ju upp även om man bestämt kläder dagen innan. GAH!
Nu ska jag och linus in till hunddagiset Smilla ska börja på, eftersom vi jobbar hela tiden så lär vi ha henne på dagis i veckorna. Så vi ska till min barndomskompis dagis! Josephine heter hon och är as söt :o) hihihihi.
Sen efter det lär vi fort hem, byta om och dra ner på stan för att se när Lisa springer ut :)  Och efter det självklart massa studentfirande med hela linus släkt, ska bli jättmysigt :) Nu måste jag skynda mig !! aaaah vet inte ens va jag ska ha för make öppp ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0