HEJ

Hej sötnosar :)
Hoppas ni haft en fin dag?

Jag har haft det iaf! Dagen började med jobb som vanligt, körde lite bilar och sånt. Fyfan vilken jävla tur jag var med om, orkar seriöst inte skriva det nu men hela bilen dog mitt i korsningen på sörby urfjäll och där fick jag STÅ UTANFÖR bilen och leja undan alla, asså fyfan de va så jävla pinsamt. Alex kom och bogsera bort ma efter typ en kvart hahaaaaaa..

Efter jobbet så åkte vi hem till mamma&bosse och käka lite grillat, spela lite boll och så vidare. På lördag åker jag och massa fina vänner till ALBORGEN (som är som fångarna på fortet) och kör massa där!! fyfaaaaaaan va kul det ska bli :D:D:DD:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0