hejhej

Nemen tjenare gossar!
Fyfan jag är helt sluuuuuuut ja, haha.. Gick bra på jobbet iaf, hinner inte med så mycket egentligen när jag har besiktningar och grejer, och att tvätta en bil ordentligt tar ju sina timmar. Avfettning, spola av, maskin, torka, torka invändigt, damsuga, tvätta fönster, polera, vaxa.. Ja you name it, är ju ganska jobbigt haha ;) Första veckan höll jag på att dö av träningsverk i armarna ..
Meeen, kom hem och gjorde i ordning en mumsig kycklingsallad, blanda i allt jag ville ha! Feta, majs, sparris, rödlök och de vanliga.. Så jävla göttans. Och självklart med GI dressingen till, mömsfillibabaa..
Har tvättstuga nu men linus är hos hans pappa och fixar till bilen så jag har den själv, aah första gången !! Jätteläbbigt där nere jöö. Den är klar om ca 40 minuter så då ska den in i torktumlaren (?) heter de så?? Och värmeskåp! Nu ska jag glo på massa gossip girl och mysa ner mig med filtar, och gurka&dipp. MÖMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0