ATT VARA LYCKLIG.

Jag kan aldrig säga det nog, men jag är så otroligt lycklig..
Jag har gått med lyckorus hela dagen idag, jag har allt jag vill ha - jag har verkligen det!
Jag har en underbar pojkvän, familj, vänner, hund och ja you name it.

Jag har "sorterat" mina vänner, vilka jag kan lita på , vilka jag skiter i = dom som bara vill veta saker som de senare kan snacka vidare med sina andra "kompisar" och ha roligt, när de senare snackar om dem osv, haha. Skitsnack är inte my cup of tea.

Jag kan inte förstå dem som inte gläjds åt livet. Visst, jag kanske inte är 100% nöjd med mig själv, jag kanske inte är världens bästa som inte ens kan få ett jobb och jag är absolut inte världens bästa flickvän - MEN. Det finns tusen mycket bättre saker att vara glad för!! Jag har hundratals bra egenskaper - bl.a. att jag hela tiden är glad! Och att jag är bra på att lyssna. Framförallt bra på att vara mig själv.

Istället för att fokusera på de dåliga sakerna tycker jag att man ska försöka vända på det, se de från andra perspektiv.

Tänk att din kompis gör något som du verkligen , verkligen vill. Jag kan ta Johanna som exempel, hon gick ner huuuur mycket som helst i vikt , och jag blev så avis! men istället för att bli hatisk mot henne glädjs jag åt henne och hon är min inspiration.
När jag valde att göra min dröm (make up artist) så vände flertal mig ryggen, de blev helt avis, skrev saker som ABSOLUT var riktade mot mig och när de sedan var fulla kunde de erkänna att de var avis på mig. Men den avundsjukan är ju inte okej, det är inte okej att göra det mot en vän.

jag fattar fan inte hur man kan göra så.. hur man kan vara så jävla arg på människor, usch.

Jag är lycklig. Jag har ett liv. Och jag lever det till fullo.


Så! klart på det, haha.
Har varit hos mamma, fick jättemycket pengar...... Vi har det så otroligt dåligt ställt nu så vi behöver all hjälp vi kan få - och självklart ställer våra underbara familjer upp! (L)
Sen åkte vi och handla, jag köpte naturgodis och ost&kex, mensveckan och mensverken gör att allt blir åt h e l ve t e. Haha skitsamma! jag tränar ju bra :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fin du är :)

2011-03-03 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0