FRÅGA WICKAN

Srinik om DAGENS MAKE UP - HELLO AMERICA, HOW ARE U?:
Vad coolt det blev med massa glitter :) Hur får man löst glitter att hålla på plats?
IP: 85.224.53.49

Svar; Ja eller hur! Kände för något nytt, jag använder aldrig glitter annars haha.
Jag använder mig av Mixid Liquid från Make Up Store, det är typ som ett lim i vattenform som du bara doppar penseln i och sen på med glittret direkt :)

mia om KVÄLLSMYS:
vart har du köpt halsbandet och kan du lägga ut en bättre bild på de? :)
IP: 81.231.129.9

Svar; Måste tyvärr göra dig besviken där !:( Det är mammas gamla, hur många år som helst har det på nacken haha. Ledsen!


Men jag älskar halsbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0