HEJ :)

KUNGSBERGET VA SÅ KUL! Jättefint i början, solen stekte och alla var glada. Känns att jag fått färg i ansiktet, haha!
Men runt 1 halv två så började solen smälta bort de mesta av snööön, buhu.. Det blev jättetungt att åka.
Och sista åket fick jag DAMP, alltså verkligen DAMP. Liftkortet funkade inte, jag råka backa in i en kille och skämdes som fan, tänkte bara skrika alla fula ord jag kunde men så smet jag förbi mellan nätet och liftkortsgrejen, haha. Sen när jag skulle hoppa i ett hopp så råka ja landa fel och hela knäet bara knäcktes, jätteont, de ilar i det hela hela hela tiden. Synd om mig, javisst! Haha.

Nu gör jag i ordning en viktväktarlåda, ska hoppa in i duschen för att fixa mig för ikväll. Om jag är tagg? OJA. Dock vet jag inte vad som händer, fest här eller fest hos sara? eller om sara kommer hit? åååh jag vet inte, jättetaggad iaf, ÅÅH :D




Jag lägger in alla bilder från KB imorgon ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0