KÄRLEK

Imorgon ska jag till Sara W typ kl 7 på morgonen, hon åker ju bort typ i ett år och det kommer bli saaaad.. Vi ska äta mysfrukost, prata igenom en massa och jag såklart sminka henne, hon ska ut på kvällen när hon kommer fram så hon vill vara fin! ;) sen skjtusar jag henne till tågis och kramar henne hejdå, saaad... Jag hoppas att hon får en lyckad resa och att hon får den upplevelse hon är ute efter! då är jag nöjd :)

Sen blir det träning med hjärtat och arbetsförmedlingen, och sen troligen bara mys innan middag står på schemat. jag vill uuuut imorgon !!! Men jag väntar nog till lördag, höhö ..

Nej, nu ska jag tvätta håret och krypa ner i sängen med min vackra. Jag älskar han så himla mycket så det finns inte, vad hade jag gjort utan dig fisen?
Du känner mig bäst av alla, du vet precis vad du ska göra för att få mig att känna mig speciell! Du är underbar på alla sätt och vis och jag vill leva hela mitt liv med dig :)



Hur kan jag ha sån tur som har dig? LO V E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0