TVÄTTSTUGA? HELL YEAH!

Vet ni vad jag gjorde idag?
Tvättade i tvättstuga för första gången, det var jättekul ju :D
Vi är lite bortskämda med egen tvättmaskin, men idag kände vi för att tvätta massa sängkläder och tvättkorgen var ju överfull, så vi passade på! :)

Nu har vi städat hela lägenheten, tvättat och myst ner oss med tacos till bra tv program, ska se på film nu!
Jag har nog hamnat i en dålig svacka då jag äter onyttigt hela tiden, vet inte varför.. Jag måste ta tag i mig själv!! Jag tränar väldigt bra, går mycket om dagarna men det känns som att jag tänker typ ; äh skitsamma jag tränar bort det imorgon.. Eller att jag tycker jag är värd det typ, haha. Jag måste styra upp det här. Och det är nu. Eller ja, imorgon. Haha.

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: tessan

Jag känner samma sak. försöker äta så lite kolhydrater som möjligt och inte massa gotta på kvällarna! men det slinker ner pasta och bröd hela tiden och tänker lite lika som dig. jag tränar också ganska mycket! :) men man ska unna sig ibland :)

2011-03-16 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0